كتاب مسير موفقيت

كتاب مسير موفقيت

 

كتاب مسير موفقيت اثر احسان حسيني ، راز و رمز به موفقيت رسيدن افراد موفق جامعه است.

 

منتشر كرد:

 

كتاب مسير موفقيت (Way of Success) چكيده اي از بهترين كتاب هاي موفقيت و همچنين تجربيات شخصي نويسنده است.كتاب مسير موفقيت در 6 فصل نوشته شده است و شش فصل اين كتاب عبارتند از:

 

1-اهداف

2-انتخاب

3-رفتار و عادت ها

4-ارتباطات

5-تغيير

6-حركت به سوي موفقيت

 

اين شش بخش اصلي در هر زمينه اي براي رسيدن به موفقيت لازم است در اولين فصل درباره ي اين كه چرا  هدف داشتن مهم است و چه مواردي براي انتخاب هدف لازم است و چگونه اهداف خود را انتخاب كنيد صحبت كرديم در ادامه هدف گذاري در فصل انتخاب شما بايد از انتخاب هاي خودتان در طول روز باخبر شويد تا بتوانيد مسائل مهم و ضروري زندگي تان را تشخيص و انتخاب كنيد.

 

و بعد از آن در فصل رفتار و عادت ها شما با عادت هاي خودتان آشنا شده كه يك مقوله مهم در كسب موفقيت است و در اين فصل طريقه مديريت عادت را به شما خواهيم گفت و در ادامه رسيدن به موفقيت احتياج به مديريت روابط تان داريد كه در فصل چهارم با ارتباطات خودتان آشنا مي شويد  و مي توانيد با كمك آن مديريت روابط تان را به بهترين شكل ممكن در دست بگيريد.

 

در فصل پنجم وقت تغيير كردن شما فرا مي رسد و بعد از دانستن مطالب آن چهار فصل در اين جا هنر تغيير كردن آشنا خواهيد شد و در آخر به شما در حركت به سوي موفقيت كمك خواهيم كرد تا بتوانيد بهتر با موانع پيش رو مواجه شويد.

 

اميدوارم اين كتاب بتواند كمكي باشد براي رسيدن به موفقيت بي نهايت شما و بدانيد اگر بخواهيد مي توانيد به تك تك اهدافتان دست پيدا مي كنيد.

 

در بخشي از كتاب مسير موفقيت مي خوانيم:

 

اگر پياپي به دنبال موفقيت باشيد. احتمالاً كتاب‌ها و سمينارها و ويديوهاي آموزشي متفاوتي تا حالا خوانديد، شركت كرديد و ديديد، با اين اوصاف ايده تصويرسازي ذهني نبايد برايتان ناآشنا باشد. تصويرسازي ذهني يعني تصور آنچه را مي‌خواهيد، فقط و فقط تصور آن، همين. اما اين تصويرسازي به چه دردي مي‌خورد؟ چه مشكلي را مي‌تواند از هزاران مشكل روزانه ما را حل كند؟ اين مطلب دقيقاً براي اين منظور است.

 

شايد شما هم مثل من و هزاران نفر ديگر يك مورد اشتراك باهم داشته باشيم. وقتي مي‌خواهيم كاري را شروع كنيم اول يك تصوير بزرگ از آن داريم.

 

كم‌كم كه مي‌خواهيم واقعاً آن را شروع كنيم، آن تصوير بزرگ جاي خود را به يك تصوير كوچك‌تر و امن‌تر مي‌دهد و كم كم با مرور زمان آن تصوير بزرگ تبديل به يك تصوير فقير و كم تجملات مي‌شود كه درب‌هاي اشتباه را به همراه درب‌هاي موفقيت تك‌تك دارند بسته مي‌شوند (تر و خشك باهم ميسوزند) و سرانجام آن تصوير كوچك هم ارزش پيگيري خود را از دست مي‌دهد و براي هميشه محو مي‌شود؛ كاملاً محو و ما ديگر هيچ تصويري در ذهنمان نداريم… خريد اينترنتي كتاب

 

نوشته پشت جلد كتاب مسير موفقيت:

 

اين كتاب به شما كمك مي كند زمينه هاي اصلي براي رسيدن به موفقيت ، كه راز و رمز به موفقيت رسيدن افراد موفق جامعه است ، به آن دست يابيد.

 

فهرست

فصل اول: اهداف

فصل دوم: انتخاب ها

فصل سوم: رفتار ها و عادت ها

فصل چهارم: مديريت روابط

فصل پنجم: تغيير جسارت مي خواهد

فصل ششم: حركت به سوي موفقيت

 

كتاب مسير موفقيت را از سايت مدير فروش تهيه فرماييد.

[ ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۴۳:۲۸ ] [ كتاب ]
[ نظرات (0) ]
[ ]